VERZENDEN & RETOURNEREN
VERZENDEN
Nadat wij je betaling hebben ontvangen en verwerkt versturen we doorgaans de eerstkomende werkdag. Voor de producten die niet rechtstreeks voorradig zijn wordt een levertijd van ca. 1 tot 1.5 week gehanteerd. Indien blijkt dat onze leverancier het betreffende product (tijdelijk) niet voorradig heeft, ontvang je hierover uiteraard bericht en zullen we het zo snel als mogelijk proberen te leveren.
Je bestelling versturen we in stevige plastic tas (zodat je kleding is beschermd tegen onverhoopte regen). Bij het verzenden sturen we geen retourformulier mee. Indien nodig is dit formulier te vinden hieronder. Aangezien gebleken is dat 85% van onze klanten geen gebruik hoeft te maken van de mogelijkheid tot retourneren, is het verspilling van materiaal om bij iedere bestelling het formulier mee te sturen. Een beter milieu begint bij je zelf...en daar werken wij aan mee.
VERZENDOPTIES
Je verwerkte bestelling zal verzonden worden via Post.nl en onze verzendkosten zijn dan ook afgeleid van de voor deze partij geldende tarieven. Wij hanteren een vast verzendbedrag van € 6,95 (binnen Nederland, ongeacht pakket of brievenbuspost) om deels te voorzien in de verzendkosten van Post.nl en anderzijds voor verpakking en administratie. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op de levertijd tussen afgifte postkantoor en levering aan de klant. Binnen Nederland wordt doorgaans de bestelling na afgifte de volgende dag bezorgd op het opgegeven adres. Voor levering buiten Nederland gelden andere levertijden. We spannen ons in om je zending binnen deze termijn te leveren, maar genoemde levertijden zijn indicatief en hieraan kunnen geen verdere rechten worden ontleend.
VERZENDKORTING
Indien je bestelling een bestelwaarde heeft van minimaal € 100,- (we maken geen uitzondering op deze gegeven drempel!), dan kom je in aanmerking voor een verzendkostenkorting. Deze korting zal maximaal € 6,95 bedragen en wordt van de door jou te betalen verzendkosten afgehaald (indien je verzendkosten minder dan € 6,95 bedragen zal de korting logischerwijs evenredig aan de verzendkosten zijn). Voor klanten buiten Nederland geldt deze korting niet.
Indien je artikelen wenst te retourneren of ruilen dan is dat uiteraard mogelijk. Mocht hierdoor echter de bestelwaarde van je order beneden de gestelde drempel van € 100,- om in aanmerking te komen voor de verzendkostenkorting, dan zullen we de kosten voor de gemaakte verzending alsnog in rekening moeten brengen!
RUILEN & RETOURNEREN
Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met een aangekocht artikel dan kun je dit uiteraard retourneren of ruilen. Hieronder lees je er meer over.
14 Dagen zichttermijn
Vanaf het moment van bezorging heb je de bestelde artikelen 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je de artikelen bekijken en/of passen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je deze artikelen wenst te behouden, tenzij anders vermeld.
Controleer direct na ontvangst van de artikelen of deze onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Is dit niet het geval, meld dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice via [email protected]
LET OP: Badkleding, ondergoed of gelijksoortige kleding mogen omwille van hygiënische reden niet retour gestuurd worden!!! Bij twijfel...stel eerst de vraag, dit voorkomt teleurstelling achteraf.
Ruilen/retourneren
Binnen de zichttermijn kun je bestelde artikelen terugsturen en ruilen voor een ander product of andere maat. Wat te doen:
Indien je wenst te ruilen voor een ander artikel bestel dit dan vast in onze webwinkel om te voorkomen dat het product op het moment van verwerking retour uitverkocht is geraakt. Deze bestelling zal dan verrekend worden zodra het retour is verwerkt.
Vul de gegevens in op het retourformulier welke je onder aan deze sectie kunt downloaden en afdrukken (indien u niet direct de beschikking heeft over een printer, kunt u deze gegevens ook met pen en papier noteren en aan het retour toevoegen). Voeg dit formulier samen met de te ruilen artikelen in een deugdelijke verzendverpakking. Verpak de artikelen ongedragen, onbeschadigd en voorzien van aangehecht merklabel-kaartje en indien aanwezig in de oorspronkelijke verpakking.
Stuur het geheel naar onderstaand adres, de retourkosten zijn voor eigen rekening:
2 Beetjes Meer
Afdeling retouren
Synagoge-passage 10
9671 EC Winschoten
Bij acceptatie van het retour wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na retourmelding terugbetaald of zullen wij het retour verrekenen met de openstaande bestelling en indien er geen verdere kosten openstaan deze bestelling naar je opsturen. Bij ontvangst of terugbetaling van het retour sturen we géén e-mail. De verzendkosten worden niet terugbetaald en blijven dus voor rekening van de klant. De kosten voor de retourzending zijn ook voor rekening van de klant.
Let op: indien je in aanmerking bent gekomen voor de korting op de verzendkosten en je bestelwaarde door het retour onder de drempel van € 100,- is gekomen wij deze verzendkosten alsnog in rekening zullen brengen.
De kosten voor het retour sturen bij zowel retourneren als ruilen komen voor rekening van de klant.
Voorwaarden
Een artikel dat geruild of geretourneerd wordt moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
Retouren
U kunt artikelen retour sturen in uw account. Dit is mogelijk via 'uw account' -> 'Mijn bestellingen'.